marți, 16 decembrie 2008

un fotograf pitestean pe placul meu...


mai zilele trecute l-am cunoscut pe Ducu Gheorghiescu!

"Nu cred in fotografie ca scop in sine ci cred in ea ca intr-un mijloc de a-ti cultiva ochii mintii.
Nu cred in metafore excesive pe care nu le inteleg nici macar cei care le fac ci cred in perfectiunea simplitatii cu care ne intilnim la fiece pas.
Nu cred in fotografia care te pune sa gindesti ci cred in fotografia care te transpune in locuri si situatii in care ti-ar fi placut sa te afli.".... acestea sunt cateva ganduri ale fotografului destul de talentat dupa parerea mea!

si cum in arta fotografica, sunt de prisos cuvintele va dau doar adresa lui ducu, acolo unde va puteti delecta cu niste poze minunate.... enjoy it!


fotografia care imi insoteste articolul nu este facuta de mine( oricat mi-as dori asta....)... e doar o monstra din talentul lui Ducu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu