miercuri, 24 decembrie 2008

uitam tot ce e mai important....


Zilele astea am auzit din ce in ce mai des:"Ma duc sa caut cel mai potrivit cadou pentru..."

oare atat de prinsi suntem in febra cadourilor incat am uitat cel mai de pret dar pe care ni L-a facut Dumnezeu? oare am uitat Sa-i multumim pentru ca ne-a iubit atat de mult incat a dat pentru noi pe singurul Sau Fiu?

vreau doar sa "trag un semnal de alarma": Mai oameni buni( cum ar zice bunica mea), stiu ca ne place mult sa daruim si sa-i bucuram pe cei dragi sufletului nostru, dar hai sa ne mai aducem aminte si de ceea ce conteaza cu adevarat: de sacrificiul facut de Isus si de Dumnezeu pentru noi, pentru copii Lui!

Alegem cu cea mai mare grija cadoul perfect pentru apropiatii nostri. cateodata suntem atat de preocupati, incat uitam ca am primit deja darul perfect de la Dumnezeu - caci atunci cand ni L-a daruit pe Isus ni S-a daruit El insusi. "Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El, sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica."(Ioan:3:16).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu